Denna vecka ...

Den här veckan har alla familjemedlemmar varit lite mer hemma i alla fall .... I måndags em var jag på livsmedels/ hygienkurs i lkpg via jobbet. Snabbt stopp på Ikea på vägen hem som till min stora besvikelse inte fått fram mer än några få julsaker ....
I tisdags kom farfar på besök och var med och hämtade a på fsk. Lek hela em och jag hann läsa ikapp lite som jag ligger efter med ... På kvällen hämtade jag mamma och sprang en bana nattorientering ihop med henne. Kändes ganska ok i kroppen ändå... Mina joggingrundor hanns inte alls med flera veckan och de två veckorna innan blev det bara en tror jag, har haft lite ont i halsen några dagar från och till och så dn himla massa annat. Hoppas att jag kan komma igång lite bättre igen ! Farfar sov över och a fick vara ledig med honom på onsdagen och de var hemma och lekte hela dagen! Jag kunde sluta extra tidigt eftersom jag jobbat med mina samtal hemma och passade på att ta en massage hos j innan jag åkte hem. 
Vi åt middag ihop innan vi vinkade av farfarn som åkte hem igen. A ville att farfar skulle stanna i två veckor och längtade och saknade så mycket när vi skulle gå och sova . På torsdagen var det simskola igen och m jobbade över så a och jag hade egen kväll. På fredagen blev a hämtad på fsk av sin kompis s och hennes pappa. Jag fick sluta en timme tidigare på jobbet och passade på att ta en joggingrunda innan jag hämtade henne.
I fredags var det då äntligen dax för konsert! Tjoho, denna sommar har jag ju inte varit på någon konsert, förra sommaren var jag ju både på Kent här i nrkpg och på coldplay i Sthlm . Nu var det dax för Lars Winnerbäck på Cloetta center i lkpg . Riktigt bra konsert med bra stämning ! Vi hade stå plats vilket kan vara lite svårt för mig att se men detta var ju en hockeyarena med rink... Jag kravlade mig upp på kanten och satt där och såg alldeles utmärkt! Det fick man säkert inte men ingen kom och puttade ner mig ...en liten stund stog vi längst fram oxå! Det var jag, min syster , s och en fd kollega som åkte tillsammans . Jag fick äran att köra, det gick ju bra men det var segt att köra hem och jag var supertrött när jag kom hem, fredagkväll å allt ....




Trött trött trött hela lördagen, kände mig som bakis men det var jag ju inte ... Städning på fm, nagelfix kl tolv och sen på kvällen kom mamma och pappa , min bror och hans två tjejer och vi firade m igen med tre rätters middag. Mysigt. Idag hade jag tänkt mig lite utomhus fotografering i hösten men fyra grader och kallt regn gjorde mig inte jättesugen
...känner mig dock lite ledsen på att jag faktiskt inte hunnit med någon höstfotografering denna färgsprakande, varma och vackra höst... Jag behöver mer tid!!!! Det blev en ganska lugn fm och m följde med a till dansen , jag bakade och läste under tiden. Sen kom b, c och e och hälsade på en sväng. Det blev fika och firande av man en gång till .... Måste man bli firad 40 ggr när man fyller 40 eller hur funkar det ...??? 
Nu väntar en ny vecka runt hörnet ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0