Förra veckan ...

Ja jag får väl börja med att uppdatera om förra veckan innan jag tar denna vecka som oxå hunnit förbi ...
Måndag kvällen efter jobb och fsk åkte jag och handlade , det var längesen faktiskt , handlingen får mannen stå för nu förtiden ! På tisdagen åkte m till Italien och jag och a åkte till mamma och pappa och sov över eftersom jag öppnar på onsdagar. A var ledig på onsdagen och var med mormor på jobbet , lite pusslande över lunchen men det löste sig i alla fall! Mannen kom hem sent på onsdag kvällen. På torsdagen hade jag möte på jobbet. S hämtade a och åkte till simskolan ! Världens bästa faster!! Jaha å så fredag då och lugn och ro med familjen efter en hektisk vecka ....?? Nä, m skulle ut och se på fotboll och käka med jobbet så a och jag var ensamma hemma igen. Lördagen var vikt till att bygga ny trapp vid groventren . Fredag em hade m lyckats klämma in en tur till bygghandeln och köpt material till trappan . Vi skulle få lite hjälp på lördagen och tänkte att det är ju en liten trapp så det är väl klart på lördag em .... Ehh, nä klart söndag em ... Men det blev ju fint i alla fall! Jag blev superstressad dock eftersom jag skulle ha alla mina utvecklingssamtal på jobbet kommande vecka och behövde sitta och förbereda mig. Istället åkte jag med a till dansen på söndagen och sen direkt till ett kalas hos en kompis från fsk. När vi kom hem var trappan klar och huset dammsugat och moppat och jag kunde jobba en stund, pust! Kändes som en helt galen vecka ....


Gamla trappan ....


Nya trappan ....

Jag känner mig hela tiden drabbad av tidsbrist nuförtiden så nu blir det lite mobilbloggande .... Ni får stå ut med lite mobilbilder .... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0