Maxad vecka....

Förra veckan blev en maxad vecka.....På måndagkvällen åkte jag direkt tillbaka in till stan efter att ha åkt hem med a för att skriva ett prov. Tack snälla faster S som kom hem en stund till a. Det var ju inte igår man skrev ett prov precis...men i fredags fick jag resultatet från mitt prov, 43 av 48 poäng vilket gav mig betyg A på provet ! Skönt!!
Denna vecka har vi haft personal borta så det har blivit en hel del extra tid. Jag har ju min öppning på onsdgar och sen blev det öppning tors och fredag oxå. På torsdagen hade vi dessutom p möte och handledning. Så den dagen blev det jobb från 6,45-19,00, kände mig rätt mör på kvällen. m skulle ut och äta med en kund så vi bytte av varandra i dörren när jag kom hem från mötet. Jag fick trycka i mig lite mat innan det var dax att lägga a ...och sen upp igen på morgonen...gääsp...Inte så pigg på fredagkvällen sen....
På lördag fm åkte vi till leksaksaffären och köpte lite hallowengrejer och en till en inredningsbutikinne på stan. Sne lunch och städning på em.
Eftersom vi bytte till vintertid så vaknade vi kl sex på söndagmorgnen. Jag åkte till landet och fotade lite som ni kanske sett i förra inlägget. Sen åkte jag hem igen, tog en joggingrunda, riktigt tungt, så även i onsdags, gick så tugnt och sakta....suck. Sen mötte jag upp a och m på stan efter att de varit på a's dans och så gick vi på bio. det var första bion för a och vi såg Hokus pokus Alfons Åberg. En snäll och bra film, bra som första film tror jag ,inget läskig. a tyckte det var mysigt. Sen åkte vi hem igen och min syster med familj kom. Vi hade lite halloweenmys, åt hemmagjord pizza och spöktårta och a hade häxklänning och hatt. Vi hade fixat med lite servetter och ljus och spindelväv och så, pumpa på trappan gjorde vi förra veckan. Hoppas a är nöjd med detta, hon ville ju så gärna ha en halloweenfest och detta var vad jag orkade dra ihop :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0