3:dje advent och lucia

Ny vecka, full med aktiviteter...
På måndagen var a med femårsgruppen i Getåravinen med ekobussen och till kolmårdstomten! Roligt tyckte a och hon luktade som en grillad liten korv...
På tisdagen lunkade jag runt med mamma på en nattol bana med pannlampan, inte kunnat springa mycket alls denna termin, förkylningarna har avlöst varandra...
På onsdagen var vi och hälsade på skolan här nere på morgonen, verkade helt ok, nu återstår bara att välja....Ångest delux.....gå på skolan här hemma eller fortsätta på montessorispåret....????????????????
På kvällen var det dags för restaurang igen , denna gång med jobbet och styrelsen på vila. Mycket gott!
 
Fredag morgon börjar tidigt med lucia morgon på mitt jobb. På em var det sen lucia på a's fsk....sista ....sen är det ju skola som gäller nästa höst...
 
 
 
a var en söt pepparkakstjej!
 
På lördagen var det glöggmys hos s och j och lite firande av s eftersom hon fyllde år på fredagen! Mysigt och trevligt.
På söndagen var det avtackning  av min mamma på hennes jobb, bara jag åkte dit för a var så himla förkyld. Så nu är båda mina föräldrar pensionärer!
Och så tredje ljuset så klart !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0