Hua..vilken vecka....

Verkligen en intensiv vecka som har förflutit....
Ursäkta en del som läser här men en del saker är minus med mitt jobb och ett av de största är när något barn kräks över hela matbordet under lunchen.....Inte kul alls, elak magsjuke epidemi har sedan härjat resten av veckan....I fredags hade vi 3 av 29 barn på plats....en del hade då flytt fältet frivillgt vilket är precis det man själv vill egentiligen....Man blir verkligen helt psykisk slut av att hela tiden tänka på dessa baciller...På torsdagen när jag kom på morgonen åkte öppningspersonalen direkt när jag kom, lättad att jag kom, hon var inte alls frisk...Bläää
 
I måndags stängde a's fsk tidigt och mormor och morfar hjälpte oss och hämtade henne, fikastund med semla har jag hört talas om...:-) Efter att jag jobbat färdigt åkte jag för att skriva mitt sista prov i företagsekonomikursen jag läst under hösten. Nu är den klar! Provet gick ganska bra, blev ett B i betyg. B blev även betyget på hela kursen vilket jag får känna mig helt nöjd med med tanke på mängden tid jag lagt på den!
I onsdags var jag på kurs hela dagen, ombudskurs på Lärarförbundet. Det är två dagar kvar på kursen nästa vecka.
I torsdags hade jag möte och s hämtade och åkte till simskolan med a.
Helgens planer lade vi på is, planen var att åka till Ingatorp på fredag em men jag ville verkligen inte sova borta med tanke på alla bacillerna på jobbet! Dessutom fick a feber på natten så det var ju tur att vi inte åkte bort! Egentligen skulle vi även gjort ett besök i Eksjö på lördagen, det var synd att det inte blev, längesen vi sågs men vi får boka in ett nytt datum. a missade även ett kalas hos en kompis under helgen men så är det. Idag är hon mycket piggare men vi kör väl hårt med vabruari och stannar hemma imorgon i alla fall. Jag känner mig nog risigare än henne idag, Väldigt snorig och nysig;./ Vågar inte ropa hej med magsjuke bacillerna heller.....man vet aldrig när det slår till....
Har varit väldigt trött i veckan , känns bara som att jag vill sova men det kanske är allt kroppen utsätts för som måste bearbetas och motas bort.....känner mig besviken på att jag inte kunde ta en joggingtur i helgen heller...
Jaha, vi får se vad nästa vecka har att erbjuda!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0