Och värre blev det.....

Oj oj oj nu känns det motigt måste jag säga .... Längtar verkligen till våren! Läste nånstans att det varit den mörkaste januari på 30 år...
Vi var ju hemma i måndags i alla fall. På kvällen hade jag house of lola visning här hemma, så mycket fina kläder !! Ville ha allt!! 
På tisdagen var det start på a's dans igen! Kul!!! Onsdag och torsdag var jag på ombudsutbildning på facket hela dagarna! Mycket lärorikt men man känner sig helt fluffig i huvet efteråt....faster s fick rycka in på torsdagen igen! Tack snälla du!! 
Så på fredagsnatten bröt helvetet ut här :( a började kräkas vid elva tiden och kräktes sen var tjugonde minut fram till kl sex på morgonen. Hela familjen utmattande hela lördagen ! Jag hatar verkligen dessa hemska baciller!! Nu är det onsdag och vi är fortfarande hemma. A blev väldigt hängig och trött efter detta och jag vill inte att hon ska gå tillbaka för tidigt och bara få någon ny bacill ..,,,
Usch usch usch.... Försöker fokusera framåt .... Tänk om två månader är det början av april och vår!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0