Två veckor....

 
De två sista jobbveckorna innan semestern har nu gått. Vi hade extremt få barn på jobbet båda veckorna så en hel del har vi hunnit röja undan ich fixa på jobbet innan semestern. Vi avslutade semestern med att träffas allihopa med familjer på fredagskvällen. Trevligt!
Jo nu är det ju så oxå att i höst kommer jag att bli House of Lola säljare. Ska bli väldigt spännande och kul. Jag har även hunnit träffa de andra säljarna som ingår i samma team som mig en kväll vilket var trevligt och jättekul. God mat, drinkar och massa babbel .-)
Mannen har hunnit med ett tredagarspass på Bråvallafestivalen igen, nästa år måste väl jag få gå i alla fall...
a har redan varit ledig med sin faster en vecka och de har lekt och myst en massa. Vi har plockat jordgubbar och kokat sylt och lagom till i fredags, sista jobbdagen kom värmen och solen.
Min första semesterdag idag har varit underbar och så här kan väl hela semestern fortsätta !!!!
Om två dagar har vi en femåring i huset så vi har lite att förbereda inför kalas men idag passade a och jag att vara på landet och njuta. Imorgon blir det städ och bak och på onsdag kalas!!
 
Lite foton från ett linfält igen men det är bara att inse....linfält gör sig inte lika bra på bild, den där böljande blå känslan fastnar inte på bild...det blir små sköra blommor vilket iofs oxå är vackert...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
My girl i mitt ankarset som min mamma sydde åt mig när jag var liten !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0