Lediga midsommarveckan...

Så skönt med en vecka ledigt mitt i allt!
På måndagen var a och jag ute på landet en sväng och på kvällen träffade jag mina kollegor och styrelsens medlemmar för att spela äventyrsgolf på den nya banan i Folkparken. Efter det gick vi ner till Gamla Bryggeriet och åt en himla massa god mat. Blev en lugn och trevlig kväll!
På tisdagen var vi mest hemma och handlade det sista och förberedde inför midsommarafton. På kvälllen skulle jag in till jobbet på ett möte med de nya föräldrarna som ska börja i höst. På onsdag morgonen var det dax för 5 års kontroll på BVC för a. Hon skötte sig fintoch klippte, ritade och skrev. Hon såg bra och klarade syntestet utan problem. Hon var 110 cm lång och vägde 17,7 kg. Det hela avslutades med en vacciantionsspruta vilket så klart inte var jättekul men hon var jätteduktig. Sen åkte vi hem och packade och fixade det sista innan vi åkte ut till landet igen. Fram på kvällen fick a lite feber från sprutan och hade ont i benet. Även på torsdagen hade hon lite feber men ingen större fara. Vädret var så där men jag och a och morfar åkte ut en sväng till skogen och hittade faktiskt en del kantareller. Mums!! På torsdagskvällen kom även pappa m ut till landet för att fira midsommarafton !
Jag älskar midsommar, det är så härligt, starten på sommaren liksom....och kransen är viktig, glöm inte det!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0