Fy för februari alltså....

Jag gillar verkligen inte Februari alls faktiskt .... 
På torsdagen efter a's magsjuka fick hon vara ledig med morfar och på fredagen fick hon följa med pappa m till jobbet , allt för att slippa hämta nya baciller från fsk när planen ändå var att hon skulle vara ledig kommande sportlovsvecka....det fick vi dock inte så mycket för ... Mannen kom hem på fredagkvällen med feber... Kul på alla hjärtans dag... Jag som köpt med god mat från Östgöta kök , havskräftsoppa till förrätt och oxfilé med potatisgratäng till huvudrätt . Det var väldigt gott men trist med sällskapet som knappt orkade sitta vid bordet :( 
På lördagen åkte jag och a på kalas hos kusinerna i alla fall. Men på söndagen vaknade även jag med feber.... Stackars a fick tråkigt hemma med två sjuka föräldrar , som tur var kunde hon få leka med sin faster några timmar på em. Mannen var sen hemma måndag och tisdag och jag hela veckan . Jag var heldäckad sön och mån med 40 graders feber ... Fy alltså inte kul!! På torsdagen och fredagen vågade i alla fall farmor och farfar sig hit och a fick leka med någon!!! Jag fick sova oxå! Tack för besöket och hjälpen! 
Denna vecka har jag släpat mig till jobbet men jag mår absolut inte bra.... Sjukt trött och snorig och hostig:( så trött och less på detta, orkar inget....
Idag är det i alla fall ledigt och städning är på g här....
Dessutom går fortfarande magsjuka på mitt jobb , femte veckan nu.... Skulle inte förvåna mig om jag får det oxå eftersom jag redan är så nedsatt ....
Som sagt .... Trött på det här... Vill ha vår och sol och slippa alla dessa baciller hela tiden .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0