Härlig helg....

Jaha, i måndags blev jag alltså ett år äldre....hmmm. Det blir ju inte så mycket till firande när man fyller en vardag men i alla fall köpte a och jag tårta och grejer så vi kunde fixa lite god mat på kvällen. Fin present fick jag av man, dotter och svärföräldrar ihop....nytt objektiv till kameran :-) Tack tack.
Tisdag kväll dans och torsdag kväll simskola för a. Stämma på a's fsk på onsdagkvällen och i  fredags em åkte jag, a och s till Ikea en sväng efter jobbet och så var den veckan slut!
 Denna vecka har pappa varit här och rivit ner staketet runt poolen, tack för hjälpen! Nu är projekt nytt, snyggare poolstaket startat....
Helgen har bjudit på underbart vårväder. Mannen tvättade bilarna och bytte till sommarhjul på min bil igår. Jag bakade en himla massa, hallongrottor, dumlekakor, daimbiskvier, citrontårta och chokladbollar. Mums. Idag hade jag lite födelsedagsfika och fick fina presenter igen, tack allihop. Vi har grillat både lördag och söndagkväll. Måste ju suga ut allt det bra med att bo i hus :-) Ikväll har m jobbat lite till ute vid poolen och plockat bort plattor. Jag har lite blommor som ska flyttas, vi får se om de gillar det. Lite har jag hunnit med i trädgården men inte så mycket denna helg. Vi har också varit en sväng på påskmarknad på Ånestad gård idag. Mysigt, a red ponnyridnig ett varv och vi kollade lite innan vi cyklade hem i solen igen.
 
 
a med en nyckelpiga på näsan !
Jag får ju lite knäppa idéer ibland....nån kväll i snöyran kom jag på att när jag ser en nyckelpiga ute ska jag sätta den på a´s näsa och fota, det måste ju bli en bra bild tyckte jag!
 
 
a tycker inte alltid att mammas idéer är lika bra som mamman tycker....så kan man säga....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0