Vabruari

Vi gör väl som alla andra och vabbar oss igenom februari...nu har vi varit hemma mer än en vecka fast slutet på denna vecka var planerad sportlovsledighet. Förra torsdagen blev A förkyld och sen blev det feber några dagar och sen blev jag förkyld . 
Innan vi blev sjuka har vi väl i alla fall hunnit med nåt annat i februari ...
A har åkt barnens Vasalopp , det tyckte hon var kul ! 

Mamma och pappa hade Tjalve stugan och jag hjälpte till att fixa och sälja fika . Vi har firat kusinerna s och e. 
Jag har haft två Lolavisningar men tyvärr blivit av med flera i feb pga av sjukdomar . 
Alla hjärtans dag har varit , det var då a hade feber så vi var hemma och hade det mysigt ...a fick en Anna och Elsa docka i present , nöjd tjej 
Under vår vara hemma och snyta oss vecka var det fettisdag oxå så då bakade vi minisemlor!


Igår var vi bjudna till a's kompis familj på fredags tacos , det var trevligt och kul för a att leka med en kompis efter att ha varit isolerad här hemma i en vecka . Innan det på dagen var a och jag ute på landet en sväng , det var skönt! Idag har hon oxå lekt med en annan kompis , kul kul ! 
På måndag får vi börja om igen med jobb och fsk!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0