Bråvalla 2015

Efter Danmarksresan hade jag bara fyra arbetsdagar kvar innan min riktiga semester , som i år är lång , 3 v semester + 3 v föräldraledighet , och mycket välbehövlig.
Jag rivstartade ledigheten med att gå på Bråvalla !! Tjoho, äntligen min tur efter att m gått de två första åren .

Fredagen började med att vi såg Mew efter lite fix men j och c' s armband. Jag hämtade mitt redan på onsdag kvällen . 

Paus och lite runt strosande och kolla in konstigt folk :) 
Vi kollade på milky chance och åt en varm macka. 


Sen blev det Ola Salo och direkt från det till Lasse Winnerbäck . Vi knep bra platser långt fram så vi kunde se Lasse nära !



Det började bli kväll och lite mörkt . J åkte hem efter Lasse men c och jag körde vidare . Lite mera mat i magen och sen var det dags för Robbie Williams. Inte nåt jag skulle gå och se bara han men ändå kul att se och bra konsert. 

Sen kollade vi lite kort på Muse innan vi letade oss ut från området i mörkret och vimlet av allt folk. Lyckad dag , ok väder inget regn men kallt fram på natten. 
Dagen efter var jag ju ganska trött , inte van att vara vaken till halv två på natten och lilla a erbjuder ju inte precis någon sovmorgon att tala om. 
Lördagen fick bli en kortare dag på Bråvalla för mig. Vädret levererade verkligen på lördagen !


 Huvudfokus för mig var ju självklart Kent !!!
Långt fram igen !!!




Och sen hemåt igen i sommarnatten !


Tack för i år Bråvalla , hoppas vi ses nästa år igen !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0