Sköna maj!

Hrrmmm, ja jag vet det är verkligen inte maj längre och jag ligger lite efter här trots en god tanke om att försöka förbättra mig här igen....Fotat har jag i alla fall gjort lite, fast inget synts här...Dock med betoning på lite då min gamle följeslagare verkar ha gjort sitt och måste nog bytas ut mot en nyare upplaga inom kort...Den funkar när den själv vill kan man säga...
Maj har vi lämnat bakom oss och sommaren är här även om det kändes som det tog en evighet i år...
 
Bjuder på några bilder från oss i maj ...
 
 
 
 
Det här är väl Sverige så det förslår, blommande gula rapsfält och blå himmel!
 
 
 
 
 
 
 
 
Och blåsa maskrosor i kvällsmotljus måste vi ju så klart göra varje år!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0