Så blev det vinter....

Ingen julesnö i år men nu efter jul blev det både snö och väldigt kallt!
 
 
a gillar att åka både skidor och skridskor och efter att ha inventerat vad vi hade så behövde det visst köpas både skridskor och skidor. Nu köpte vi riktiga längdskidor till henne med pjäxor och hon kör varv på varv på baksidan. En dag var hon även ute med mormor och morfar och körde.
Jag och a var också ute och åkte skridskor med mormor och morfar på vår sista lediga dag. Det var en väldigt kall dag så det fick bli en liten tur runt Brådtom sluss.
 
 
 
 
 
 
Och så här har jag börjat året....med nåt jag absolut inte trodde att jag kunde klara ...
 
 
Jepp, det är jag... som står på huvet på yogan... Ha ha, riktigt kul känsla faktiskt.
Vi får väl se om resten av året också blir upp och ner !!
 

Kommentarer
Postat av: Inge

Fint! Mera bilder!

2016-01-26 @ 10:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0