Andra advent

Idag är det andra advent, det snöar ute men det är i alla fall inte lika kallt längre.


Andra advent 2009


Andra advent 2010

Pappa M har jobbat på fm idag och när a hade sovit lunch åkte vi iväg till City gross. Jag hade hoppats på att få med mig en gran hem oxå, vi hade sett att de hade på Bauhaus men icke. De hade bara kungsgranar, det är ju fint i och för sig men vi tyckte att 500:- var lite mycket för en gran....Vi brukar ta in granen till första advent eftersom vi inte är hemma under själva julhelgen ändå. Nu är det redan andra advent och ingen gran, jag kommer liksom inte i stämning riktigt utan min gran....För mycket snö och för lite tid gör att vi inte hinner hämta en gran på landet som vi brukar... Den kommande helgen måste M jobba oxå och sen är det ju nästan jul, så: Nån som har en gran???? (ej plast!)

Igår var jag på ansiktsbehandling hos Nancy, superskönt hon är verkligen duktig! Jag hade presentkort så gratis var det med! Efter det åt jag lunch ihop med min syster och sen traskade jag hem till S & J på glöggmingel, mysigt med mycket goda grejer. Kvällen blev kort för min del, har varit så himla trött denna vecka och lagt mig tidigt på kvällarna. S har ju oxå fått ett presentkort hos Nancy som hon inte använt, snart går det ut S du måste boka tid! Inga mer presentkort till S i alla fall.....


snyggaste schampo frillan i badet...

I fredags em var vi tvungna att komma hemifrån en sväng så på em åkte vi in till E & e och lekte en stund, det blev en kort stund för bussen ville inte komma när vi skulle åka in till stan... Men vi fick gott fika och a &e lekte faktiskt riktigt bra! Inga gallskrik från a, e fick till och med flera kramar :-)

I torsdags var vi hemma hela dagen och pappa M jobbade till sent så det kändes som en lång dag...

Nu har ni fått en  bakvänd uppdatering på de senaste dagarna....
Nästa vecka är det i alla fall öppna förskolan och sång som vanligt :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska gå till Nancy, men mitt liv består av en sak: JOBB och däremellan försöker jag sova nån timme...hinner liksom inte ringa under dagarna....snyft

2010-12-09 @ 20:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0