December

Nu är det december och 20 minus ute, brrrr! Idag har vi haft ännu en innedag, nu har a också blivit snorig och täppt i näsan. Hon sov jättedåligt i natt och igår kväll när jag hade massor jag behövde skirva på datorn, det blev inte mycket gjort då därför sitter jag här nu igen... Onsdagar är ju min tv ikväll men jag får spela in Bonde söker fru och Greys anatomy så får jag ta det som helgunderhållning istället. Behövde skriva färdigt lite jobbdokument och jag vill inte behöva sitta sista kvällen och stressa.
På tal om stress börjar jag känna lite julkortsstress, har bara fått ihop 6 st och nu är det bara två veckor tills de ska vara postade! M har massor att göra på jobbet oxå så jag kan inte få någon extra tid när a är vaken och han kommer även behöva jobba de två kommande helgerna, vi får väl se hur vi ska få ihop det :-)
Nej, nu måste jag jobba vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0