Klipp, klipp

Först några bilder från luciatåget i onsdags...


a var med i tåget, i alla fall en liten stund...




I fredags var a & jag hemma och på em fick vi besök en liten stund av L & t. t har varit så mycket sjuk under hösten så det var jättelängesen vi sågs, det var kul att vi äntligen fick till det även om det bara var en kort stund. På kvällen åkte jag med E på Peter & Matildas julkonsert på De Geer hallen. Det var E's födelsedags present från mig. Det var en jättebra konsert tyckte vi och så fick vi med oss lite julstämning hem oxå :)

Idag började vi morgonen med att åka till frisören. Först skulle a klippa sig, det var första gången hos frisör för hennes del. Det gick bra, hon var duktig, hon hade pappa M's telefon att pilla med under tiden...


lite konstigt är det...


men det gick ju bra!

Sen var det min tur att klippa håret. a och M åkte hem. När jag var klar gick jag en vända på stan och handlade julklappar, sen tog jag bussen hem. När jag kom hem åkte vi allihop till lekhuset och köpte en julklapp till a oxå så nu tror jag att jag är klar!


nyklippta tjejen fick två inbakade flätor och lite spray oxå av bästa C på Style Station.

Ikväll har jag bakat pepparkakor, a var med en liten stund men hon skulle bara äta deg så hon fick gå och leka istället för att slippa magknip:-)

Nu är det dags att slå in lite julklappar tror jag...


Kommentarer
Postat av: Carro

Sötaste Lucian!!

Vad stor hon blev med nya frisyren. Jag ska ge mig på att klippa E imorgon, tur att B är ledig då så jag får lite hjälp =)



Har ni kommit på nåt som a önskar sig? E vill gärna köpa nån liten klapp =)

2010-12-19 @ 07:28:45
URL: http://griffelfot.blogg.se/
Postat av: Inge

Vackraste Lucian i år!

2010-12-19 @ 14:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0