Tredje advent

Jaha, nu är det redan tredje advent och idag är det faster S födelsedag oxå, grattis grattis!


Tredje advent 2009


Tredje advent 2010


Var tvungen att klämma in ett födelsedagskort till S mitt i julkortsverkstaden!

Idag har varit en körig dag. När vi var klara i morse åkte vi och fixade veckohandlingen. Direkt när vi kom hem åkte M till jobbet. Efter att a sovit kom morfar och hämtade oss så åkte vi på adventsspel i kyrkan. Efter det var det gröt och skinkmacka men det hann vi knappt stanna på för vi var tvungna att åka till faster S och fira henne en kort sväng innan vi åkte hem och nattade a. 

I fredags em kom farmor & farfar och vi åt gös till middag, alltid gott tycker jag. De stannade en stund på fm på lördagen sen åkte de till S. Pappa M jobbade och när han kom hem fick han ta a så att jag kunde göra julkort. Fick tyvärr bara en timme för sen var det dags för mat och lite andra bestyr. Jag har i alla fall fått ihop en del julkort men alla blir inte lika bra som jag egentligen vill pga denna tidsbrist. Så nu är det dags att sätta sig igen, har inte många dagar på mig nu....Det blir inte mycket tid till bloggen heller men jag ska försöka!



Tillsist, en bild på min efterlängtade gran. Inte den snyggaste men den är i alla fall tät och ÄKTA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0