Omgivningarna



Så här ser det ut precis runt hörnet vid vårt hus. Vår gata är en återvändsgränd och i änden kommer detta! En jättebra promenad väg när a behöver sova, vilket blir två gånger om dagen nu eftersom vi inte har några möbler i huset ännu....En bit längre fram kommer man till ett gammalt stall vid Bjälbrunna stuteri, jag tycker det är vackert. Charmigt på något sätt...



Bilderna är tagna förra veckan när vi var på promenad med både farmor & mormor. Jag har egentligen inte tid att blogga just nu.... lite mycket annat... Farmor var så många dagar förra vecka så hon blev självklar, vi är givetvis tacksamma med all hjälp med a så att även jag kunde jobba i huset!

a är för övrigt mycket förtjust i att pussas just nu. Mysigt!!! Hon pussas med stängd mun nu oxå, hon är riktigt duktig. Hon fick ett par crocs av S & J (och en massa andra fina kläder & skor, tack) även de fick en puss!



Nej som sagt, det här har jag ju inte tid med !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0