Long time no see

På fm idag träffade vi L och hennes två barn s & j . Det var väl en så där elva år sen L och jag träffades ... så det var ett tag sen. Det var kul att ses igen, hon såg ut som hon brukade :-) Sömnen för a blev lite konstig idag, hon var jättetrött på morgonen men sov bara 30 min ändå. Sen somnade hon på väg hem från lekplatsen innan hon hade ätit lunch så då blev det bara 30 min då med för sen behövde hon äta. På eftermiddagen gick vi en promenad till pappa m's jobb så att a kunde sova en 30 min till.

När vi var på M's jobb stog a själv, utan att hålla sig i en riktigt lång stund. Det är kanske lite lättare med skor på ... Mamma och pappa blev givetvis jättestolta!

På vägen hem åkte vi en sväng till Hageby centrum och handlade skor. Ett par fin skor till mig till bröllopet imorgon och ett par sandaler till a. Ja, det blev ett par dyra kavat sandaler ändå.... har försökt hitta andra lite billigare men de har inte funnits i hennes storlek. Vi fick också hem två par från min bror som hans tjejer har haft men det ena paret var för små och det andra var alldeles för stora....

Nu har vi massor att packa och fixa, imorgon bär det av till Gällaryd och Toftaholm där vi ska på bröllop! 

pst.. vi längtar till vårt hus, här i lägenheten är det riktigt varmt nu... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0