Solig söndag

Idag har vi hunnit med en del faktiskt fast inget packat tyvärr. Jag började morgonen med att dammsuga när a och pappa M var ute på sovpromenad. Sen var det dags för lunch och efter lunchen åkte vi en sväng till mio och kollade på köksbord, där hittade vi inget direkt. Vi stannade till på nordik också och där fanns det ett som vi gillade och till ett bra pris också. Det fanns bara 6 st kvar så vi får kanske åka och köpa ett imorgon om de inte ska ta slut.... Sen åkte vi till huset och var ute i trädgården. Jag rensade lite i jordgubbslandet. S & J kom förbi och tittade på huset. S är mycket nervös för sin flygresa i morgon bitti men det kommer att gå toppen :-) a tycker att det är lite tråkigt i huset, där finns ju liksom inget att göra förutom att gå upp och ner i trappan vilket inte mamma & pappa tycker är en lika bra idé som a tycker.... Nu har vi tagit det lugnt hemma och ätit och fixat lite. a har varit ganska sur idag jag tror hon tycker det är lite för varmt...

Nu måste jag städa toaletterna för det hann jag inte imorse... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0