Busfabriken premiär!

Idag har vi varit på Busfabriken ihop med E&e. Det var premiär för oss alla fyra. Vi åkte med bussen imorse så att vi skulle ha fm på oss att busa. Det var ett roligt ställe, mycket kul att titta på tyckte a. Vi var i den delen som är för de små barnen men både E och jag tyckte att våra tjejer var för små för de flesta grejerna. Vi mammor fick försöka följa med i klätterställningen och rutschkanan och så och även om varken E eller jag är speciellt stora så är det ju inte direkt anpassat för vuxna....så vi väntar nog ett bra tag innan nästa besök. Men det var kul ändå, bollhavet var spännande tyckte både e & a. Sen sprang de mest omkring med en massa bollar...Efter att vi ätit lunch där tog vi bussen hem igen, a somnade innan vi korsat parkeringen....

 
man skulle ha ett armband på sig....lite konstigt!


full fart och glada miner :-)


a i bollhavet


e in action! (obs! blåtiran kommer inte från dagens bus!)

Sen sov a hela vägen hem och en stund utanför här hemma också. Medan hon sov i vagnen passade jag på att sätta mig på trappan och luta mig mot husväggen och njuta av solens värmande strålar. Skönt ! 
Em har vi spenderat i lugn och ro hemma och så blir nog även morgondagen!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0