Regn, regn, regn, regn....

....idag har det regnat precis hela dagen...Det har varit en trött hemma söndag idag. Det har blivit många sena kvällar fär mig den här veckan och det känns, ikväll har jag lovat mig själv att inte vara uppe en sekund längre än kl 22,00.

Fredag kvällen bjöd som planerat på en städning. S kom på besök en stund och kramade lite på a:-) Skönt att krypa ner i sängen på kvällen i ett rent och fräscht hus!

På lördagen spenderade vi fm på city gross för veckohandling. Vagnen blev helt full av varor, en rejäl handling denna gång alltså...Efter lunch och middagstupplur var det dags att börja förbereda middagen och baka en tårta. K & A och hundarna kom till oss på middag. Vi firade att K fyllt år, därav tårtan :-) Det blev en mysig och trevlig kväll, det var alldeles för länge sen vi träffades. a tyckte att hundarna var roliga och båda hon och hundarna var jätteduktiga. Ingen blev livrädd och de blev inte osams...:-) De stannade kvar över natten och a blev glatt överraskad när hundarna kom ner på morgonen. Tyvärr gick det inte att fånga en glad hund och en ettåring på samma bild....

Förmiddagen idag spenderades ihop med A och hundarna. K åkte iväg på morgonen, hon skulle rida islandshäst med sina arbetskamrater. På em kom Familjen L. B målade i garaget och jag och C lekte med barnen.


a & e pussas

 Mamma och pappa kom också förbi en sväng på väg hem från landet. Det var bra, alla gästerna fick äta upp resten av tårtan:-)


a är ute och går med mammas tofflor

Imorgon är det måndag igen, ny dag och ny vecka!


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag tror jag gillar bäst att a håller fast e i tröjan =) Kom hit o pussas med mig!! Klockren bild =)

2010-10-25 @ 14:38:42
URL: http://griffelfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0