Först feber sen snor

I söndags började jag dagen med ett vattengympa pass. Det är skönt att gå ner i det varma vattnet (34 grader)och mjuka upp rygg och nacke lite. När jag kom hem fixade jag färdigt tårtan och sen åkte jag och I till Billbäcks och kollade lite. På vägen tillbaka stannade vi på Eriksbergs handelsträdgård oxå. Om man säger så så var det väl lite mer välorganiserat på Billbäcks....men man fick gratis våffla så I var nöjd:-)
Efter det blev det middag med tårta till efterrätt. Faster och tillika fadder S kom också. a fick ett halsband av S. Det var S första halsband som hon hade när hon var liten. Det var gullligt gjort, tack tack :-) 

Jag tyckte inte att a var i form igår heller och natten var inte rolig. Imorse när hon vaknade var hon jättesnorig och hela dagen idag har snoret forsat ut ur näsan. Själv känner jag mig inte så pigg heller, snorig och ont i halsen. Nu sover a men mycket oroligt. Det är inte så lätt att ha sin älskade napp när man är totalt igenkorkad i näsan.... så denna natt blir det nog inte mycket sömn heller...Pappa M har åkt till Frankfurt på mässa, trist. Men som tur var stannade farmor kvar så att vi i alla fall får lite mat, sällskap och hjälp att fixa iordning här hemma ! Mycket tacksamt!!! a har varit hängig och klängig hela dagen så jag hade formodligen inte fått till någon mat idag annars.....
Faster S var här en sväng förut och a plockade ur allt ur hennes plånbok:-) Där i hittade hon ett foto på pappa M som hon gick runt med flera varv...gullunge saknar nog sin pappa...(och jag saknar honom oxå) 

Nu får vi se om vi kan få någon sömn.... 


Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag saknar Er också. Krya på Er. Längtar till torsdag.

Kram från pappa M

2010-09-14 @ 18:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0