Måndag

Jaha så är det ny vecka igen, vi märkte knappt att det var helg tycker jag....Idag hade vi inget planerat men i morse ringde C och frågade om vi skulle ses, e var trött och behövde en ledig dag. Självklart skulle vi ses det blir inte lika ofta som man skulle önska... Vi möttes på stan och drog en repa där, avslutades med lunch. Jag lämnade tillbaka fleecekläderna jag köpte på hm, byxorna var nästan lika stora som de andra vi köpte men jackan var mycket strörre vilket kommer resultera i att hon inte kan ha jackan och byxorna samtidigt rent storleksmässigt...köpte ett par fodrade stövlar istället :-) (inte på hm...) Sen kom vi på att vi pratat länge om att åka till Söderköping och kolla på Evaboden där de har villervalla kläderna. Sagt och gjort, hem en sväng och sen bums in med barnen i bilen och iväg. Jag hittade ett par jeans till a, precis det jag var ute efter faktiskt. Sen tänkte vi att två trötta barn skulle somna i bilen på vägen hem, men icke. Då gick vi ut på sovpromenad i det härliga vädret, men varken det ena eller det andra barnet skulle sova....Det slutade med två barn som gick hem istället... Så nu sover a i sängen, det blev sent idag vi kanske får ta en senare kväll igen.. Nu börjar det bli mellanläge mellan att sova två gånger eller en per dag. Hon är trött på fm och orkar inte riktigt till lunch men em sömnen blir så sen..

Tack C & e för en trevlig dag!

Imorgon blir det nog en sväng till storsång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0