Nu känns det bättre...

Idag känns min förkylning lite bättre igen. a har varit oigg och glad hela dagen även om hon fortfarande är snorig. Vi sov tillsammans på fm och sen tog Pappa M en lång lunch så att jag kunde lägga mig en stund. a och han hade jättekul och busade under tiden. Sen sov jag ihop med a på em oxå så idag har jag fått lite välbehövlig vila... Igår kväll tog jag en whiskey och så lite cocilliana i natt när jag fix idiotkillhost attack, det gjorde nog susen hoppas jag :-)

Idag kom a's favoritgranne Hugo Boss fram till vår trapp så att han och a kunde prata. a gillar honom skarpt (han är en hund).. Hugo's matte tycker att det är kul att a inte är rädd för honom för han är ganska stor.


En piggare och gladare a leker tittut bakom fåtöljen!

Imorgon hoppas vi kunna gå på kalas! Vi hörs ...


Kommentarer
Postat av: Faster S

Whiskey gör susen!

2010-09-21 @ 21:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0