Snor, snor, snor

Snoret verkar aldrig ta slut.....Jag har haft svårt att sova, ont i kroppen och täppt i näsan. a kan inte heller sova för hon är täppt.....a har varit klängig och hängig så hon har inte accepterat att vara hos farmor. Det har bara varit mamma för hela slanten. Men som tur var har farmor fixat mat och hjälpt oss att fixa en massa här hemma. Det hade jag aldrig orkat annars....Tack tack!

Idag har vi varit inne på stan nästan helal dagen. Farmor fick en klipptid hos bästa C på style station som alltid ställer och och fixar !!! Efter det blev det blev det stan. a behövde en massa grejer och efter en del letande blev den hel del med hem. Jag köpte fleecekläder, fingervantar, mössa, thigts och strumpor (till a givetvis) och farmor köpte ett par skor, fleecekläder, 2 par byxor, en body och en pyjamas, även detta till a. Tack så hemskt mycket, det var mer än du behövde :-) (hoppas att jag inte glömt något) God lunch fick jag också:-)
Jag träffade en massa folk jag kände oxå, kul att få lite extra socialt utbyte och uppdatering oxå!

Vi saknar pappa M här hemma oxå. a går och ropar efter pappa emellanåt. Vi brukar ligga och titta på varandra när vi söver a tillsammans. Det är ensamt att söva utan M, jag försöker föreställa mig hans ansikte på hans kudde där på andra sidan a. Men imorgon är han hemma igen, för den här gången i alla fall. .. nästa vecka är det dags för ett nytt varv....

a har varit lite piggare idag men jag känner mig fortfarande helt ur form.

Nu har vi kollat på idol,  det är ju roligast så här i början tycker jag...

Nu kan jag bara säga att jag är totalt slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0