Torsdag 23 sep

Neä, någon god natt sömn blev det icke....a sov jätteoroligt och vaknade minst en gång i timmen...tyvärr tyckte jag att läggningen idag kändes ungefär som igår så det kanske blir en liknande natt i natt...

Vi åkte i alla fall iväg till babysången imorse. Det var kul, a kom inte ihåg hur det var, det var ju så länge sen sist. Men det var roligt i alla fall. E & e var oxå där, det var trevligt att ses igen..a & e satt ju inte stilla precis som de gjorde när de var små men jag tyckte att det funkade bra ändå. En trött a somnade i bilen även denna dag.

Efter vila och mellis åkte vi till Lindab och hämtade fläkten....nu ska vi bara få dit den oxå....

Sen kom faster S och hälsade på oss, det är alltid kul. a blir jätteglad när hon kommer! Jag passade på att dammsuga, förlåt S att du alltid blir utnyttjad när du kommer hit...hoppas att du uppskattar kvalitetstiden du får med a under tiden...Jag försökte mig på att dammsuga tidigare idag men då gick a ut i hallen och grät så det kändes inte så bra...Tack för mat & hjälp idag faster S!!

Nu när a sover har jag moppat och städat toaletterna så nu är det i alla fall rent en liten stund.

Imorgon måste vi nog åka in till stan och köpa födelsedagspresenter och så kommer pappa M hem :-) Sent förvisso, men ändå imorgon...


Kommentarer
Postat av: Pappa

Som jag saknar Er. Är i Tyskland på världens sämsta hotell. Duschen är i sovrummet. Trodde jag skulle kunna sova som en prins men men. Kyrkan som ligger 2 m från mitt rum ringer en gång i timmen. Hela natten. Som jag längtar hem. Hellre en liten stökig söt dotter än dessa j--la klockor. Imorgon kommer jag hem till mina söta tjejer. Älskar er. Puss puss

2010-09-23 @ 21:53:02
Postat av: Faster S

Självklart hjälper jag till när jag kan. Det var superkul att ni kom hem till oss och hälsade på igår. Det var ju så länge sedan lilla a träffade stora J;) Men han fick ju en puss till slut. Vi ses snart! Kramar

2010-09-26 @ 21:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0