Helg igen !

Ja nu var det helg igen och solen skiner . Både a och jag lyckades hålla oss på jobb och fsk hela veckan. A har bara haft lite otur med skrap på näsan och jättebula i pannan men annars har hon varit frisk . Nu börjar hon bli lite täppt i näsan, vi får se vad det blir av det . Nästa vecka är jättekort för a, måndag och bara några timmar på tisdagen sen påsklov ! I går hade jag egentid på fm. Jag startade tidigt med klipp och färg kl åtta på morgonen . Blev brådis eftersom vi somnade om och vaknade tjugo över sju . Sen massage och efter det shopping på stan och fika med min syster . Jag behöver verkligen fylla på mitt klädförråd för att inte tala om hur slitet mitt hår var . . . Det blev en del kläder till mig och så några grejer till a oxå. Såg även gardiner som jag ångrade att jag inte köpte . . . Idag tog vi det lugnt på morgonen , vi fick sovmorgon till sju men har haft en ganska orolig natt . . . Vid tio lämnade vi a hos faster s och så åkte vi till city gross och handlade massor. Nu sover a i vagnen och vi grejar i trädgården . Skulle egentligen behöva städa inne men det blir inget när vädret är så här underbart . . . Dammet finns nog kvar imorgon antar jag . . Tack snälla s att a fick vara hos dig ! Ikväll blir det grillat igen !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0