Älskade unge !

Lilla a funderar mycket just nu och säger en massa roliga grejer. Ikväll när jag skulle lägga henne sa hon eeeh, jag äskar (älskar) pappa och jag äskar mamma , eeeh mamma äskar mig och pappa äskar mig . Sötaste unge!!!! När vi borstade tänderna förut såg jag att kindtanden på andra sidan i nedre käken har börjat spricka igenom. Där uppe vet jagg inte om det är något på g , får inte direkt titta efter... Idag har vi fö byggt ihop den nya soffan vilket tog typ hela fm, men det blev riktigt bra i alla fall, nu behövs bara ett nytt soffbord men än har vi inte hittat något som känns riktigt hundra. Nu är det bara en dag kvar tills det är dags att infinna sig på jobbet igen :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0