Back to work

Jaha, då har man gjort en halv arbetsvecka redan och det känns som om man aldrig varit borta....Vi har i alla fall väldigt lite barn denna vecka så vi har det ganska lugnt men på måndag börjar inskolningarna....
M & a är lediga denna vecka också men sen ska M tillbaka till jobbet och a till fsk...vi får se hur det blir....
Måndag belv verkligen en tillbaka till vardagen dag, första dagen på jobbet och sen hem för att ta tag i dammsugning och städning....Igår kom farfar I hit på besök, det uppskattades av a och oss andra också för den delen :-) Jag passade på att träffa C.E. igen och få min naglar fixade igen. Det var riktigt längesen men jag kände att jag behövde få unna mig lite igen....Farfar sov kvar här och ikväll efter att vi ätit middag åkte han hem igen.

Två dagar kvar att jobba, sen blir det roadtrip med C på lördag! Det ska bli kul, vi behöver en heldag tillsammans för vi hinner knappt aldrig ses ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0