Ingen röst

M och grannen kämpade hela lördagen med komposterna, många vändor med släpkärrorna blev det . Jag vaknade på lördag morgonen med absolut ingen röst ....lilla a tyckte väl inte att jag var världens roligast leksällskap precis.... Vädret var jättefint på lördagen så vi började prata om att grilla ihop med grannen när de kört färdigt komposterna . Eftersom det tog ett tag slutade det med att vi blev bjudna dit på spaghetti carbonara som R lagade ( italienare som han är) . Det var riktigt gott och en trevlig kväll trots att jag inte var så värst social utan röst. Lilla a hade även riktigt kul med minsta grabben v. Jag gick hem och la a och m stannade kvar ett tag till och spelade tv spel :-) Även söndagen var jag utan röst...det blev iallafall städning och handling för hela slanten! Jag började fundera på om jag skulle kunna gå till jobbet eller inte på måndagen.... Att jobba på förskola utan att kunna prata är inte det lättaste ... Jag bestämde mig tillslut för att jag skulle jobba, jag mådde ju inte dåligt på något sätt, kände mig inte ens förkyld bara väldigt hes.... Denna vecka har hittills varit riktigt tuff på jobbet och jag är helt slut när jag kommer hem, orkar inte ens pyssla ...;-) Lilla a har varit jätteduktig med sina trosor, ingen tvättpåse med hem från fsk än så länge denna vecka .... Igår fick vi en återbudstid hos Carolina frisör till a så den tog vi. A var en duktig tjej som satt stilla i stolen hela tiden :-) Idag blev det me and i visning här hemma och en trött tjej har nu somnat men sover oroligt...jag ska nog göra henne sällskap i sängen nu tror jag... Nu har jag i alla fall lite röst men jag är fortfarande ganska hes:-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0