Ny vecka

Nu är det ny vecka och allvaret har börjat även för a & M. a hade i alla fall haft en bra första dag på fsk och en trött tjej somnade nästan en timme tidigare än hon gjort nu på senaste tiden...

Börjar med två kort...




kort med tag som går att dra ut, detta kort har redan landat i brevlådan hos vännen L.


och så ett lila kort som jag inte vet riktigt vart det hamnar än...

I torsdags kom M hit, det var riktigt kul eftersom han numera bor i San Fransisco!

I fredags var pappa M och a med faster S i djurparken. De hade haft en rolig och lyckad dag med bra väder. Vet inte vem som var tröttast när de kom hem, a eller faster S...:-)


S och a kollar på apor...

I lördags var det dags för min & C's roadtrip. Vi drog mot Borås tidigt på morgonen. Nånstans innan Jkpg började vi fundera på var vi var och om vi missat någon avfart....vi hade en del att prata om om man säger så :-) I Borås blev det shopping på Magnolia och sen ett stopp i Gällstad på vägen hem för lite klädshopping. Många kronor fattigare men en dag med min bästa vän rikare! När vi kom hem avrundade vi dagen med en grillkväll tillsammans som männen förberett och även S & J var med oss. Mycket trevligt! Det blev en sen kväll för a men en tidig för mig. Tänk att man kan bli så trött av shopping... S hade haft med sin kanin hit för "luftning" under dagen, det uppskattades av barnen :-)


a med astrid i buren...

I söndags var vi trötta alla tre och det enda vettiga som blev gjort var mathandling på city gross. L och N var här och plockade lite äpplen en liten stund på fm oxå. Sen var det bara att börja packa ihop alla grejer som a skulle ha med sig på sin första dag på fsk.

Vi har börjat våra inskolningar på jobbet så nu är det fullt ös igen...


Kommentarer
Postat av: Faster S

Jag var definitivt tröttast efter besöket på djurparken, men det var det värt! Tack för att jag får låna er underbra unge ibland, det förgyllar mitt liv;) I gengäld kan mina ludna "barn" lånas ut till lilla a!

2011-08-20 @ 12:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0