Fullt upp

Ja det var bara tillfälligt vi var alla fyra på jobbet :-) Det höll sig torsdag & fredag förra veckan sen var det över... Mån & tis har J vabbat, imorgon ska P vabba, båda nämndas barn är ganska dåliga så de får väl turas om att ta vab tors & fre....Idag var dessutom A (inte jag) ledig så idag har vi bara varit två ordinarie personal men vi hade i alla fall lyckats få tag i en vikarie och hon funkade riktigt bra, hon kommer tillbaka imorgon fm.

I helgen var vi bara hemma och tog det lugnt. Vi skulle haft gäster men jag kände att jag inte orkade och inte ville träffa fler nya baciller.... Så vi fixade lite hemma, städade och satte upp gardiner i vardagsrummet, det tog ju bara 6 mån :-) Men vi har fortfarande inga i köket och sovrummet....

På söndagen var jag på jobbet nägra timmar för vi hade öppet hus. Det var trevligt, det kom flera familjer som verkade bra och intresserade.

Igår var det tydligen alla hjärtans dag... här är så fullt upp så det hade vi inte tid med:-) M har mycket på jobbet och kom bara hem och åt sen åkte han tillbaka dit igen och kom hem sent. Han är där även ikväll och kommer nog inte hem förrän jag somnat.... Imorgon ska jag hjälpa min pappa på miss-i-nassen och på torsdag har vi handledning och pmöte och jobbar då till sju. Fullt upp denna vecka med andra ord. 

Vi har fått några bilder från a's förskola, det är kul att se vad hon gör. Det funkar bra där och hon trivs. Det enda är att hon inte sover så länge på dagen så vi har väääldigt trötta kvällar med kort tålamod och inte så bra humör... 

 
a i full fart inne på kometen


trappan är en favorit eftersom hon klarar att gå både upp och ner helt själv


Kommentarer
Postat av: Anni Snögård

Hej!

Tänker på er mycket.Vad stor hon har blivit tiden går så fort.Det blev inget Me and i Party.Intresset var för lågt.Vad roligt att du gillar min kudde.

Hoppas vi ses snart.

Kram Anni Liam hälsar

2011-02-16 @ 07:08:30
URL: http://www.snogarden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0