Back to work

Ja nu har jag börjat jobba igen, känns ganska konstigt faktiskt. De här tre dagarna denna vecka är mormor och morfar hemma med a så nu vet jag ju att hon har det bra på dagarna! Tack snälla ni för hjälpen! När jag väl är på jobbet känns det som det gjorde innan, allt är som vanligt där fast det är klart att jag saknar a! Det har börjat med mjukstart på jobbet. Jag och P-O och fyra barn igår och tre idag. Imorgon blir det nog bara två barn.... Men nästa vecka är alla barn tillbaka och vi börjar med nya inskolningar. På tisdag börjar a sin inskolning oxå....ångest....

Idag fick vi ett jätteroligt julkort från fam H, lite sent men kul ändå :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0