Student

Idag är det lördag och vi är hemma och fixar lite i trädgården och med verandan som är helgens mål att göra klart!


dagens glada tjej:-)

Jag känner mig tyvärr helt överkörd, det har varit mycket den här veckan och nu har jag en ordentlig förkylning som håller på att bryta ut ! Usch!!

Igår var mamma och pappa här och hade hand om a. Världens bästa pappa utnyttjade tiden till att bygga på vår veranda, tack snälla!! Och tack till mamma också som var med a. Efter lunch åkte mamma och a till min kusin som tog studenten. Jag åkte lite senare dit ihop med fam H direkt från jobbet. Sen var vi där några timmar och åt god mat och fikade sen åkte vi hem igen. a var jättetrött men höll sig vaken hela vägen hem ändå!


studentkort skickat till m's kusinbarn


studentkort till min kusin

Nu böjar det visst regna, vi får se hur det blir med kvällens grillning....


Kommentarer
Postat av: Inge

Cool tjej!

2011-06-11 @ 20:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0