Längesen sist

Nu var det väldigt längesen jag skrev något här sist.....det går nog inte ens att ge någon vettig uppdatering.....Det enda jag kän säga är att sjukdom dominerar vårt hem.....Lilla a har haft en omgång feber och snor och en ny omgång magsjuka sen jag skrev sist.

Idag har jag åkt hem från jobbet i panik...känner mig jättekonstig och yr i huvudet....det är väl bara att räkna med att jag fått a's magsjukebacill......

Dessutom är det min födelsedag....kunde ju varit en bättre dag .....jag har i alla fall fått fina presenter och blommor av min dotter och man:-)

Nu ska jag passa på att vila innan a kommer hem med hjälp av mormor och morfar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0