Nästan två veckor

Nu har det gått nästan två veckor sen jag skrev här sist....
Vi mår i alla fall bra just nu, vattenkoppor härjar på a's förskola så det kommer väl snart en massa prickar...

Förra veckan var M ledig på tisdagen för att bygga veranda med min pappa. Som vanligt en massa strul så det tog längre tid än väntat. Tack snälla pappa som kommer hit och hjälper oss hela tiden! Puss!

I lördags var farmor och farfar här och hälsade på oss. Dagen gick fort men det var kul. En fruktansvärt trött a somnade jättesnabbt på lördagkvällen. Söndagen bjöd på lek med fam L vilket oxå var väldigt längesen och en sväng til mataffären trots att vi inte skulle handla på helgerna :-) Men städade gjorde vi i alla fall på torsdagkvällen...

Nu under maj är det så mycket aktiviteter och möten på kvällarna så det blir ett himla pusslande med hämtningar och lämningar på fsk osv. På söndag ska M ut och segla igen och han kommer hem på tisdag. Jag har ändrat mitt schema måndag/tisdag så a inte ska få så långa dagar när jag måste både lämna och hämta henne. Sen ska jag ha möte på jobbet på tisdag kvällen och så rullar det på hela tiden. Vi måste nog boka in tid att bara vara hemma alla tre på samma gång.....

Dessutom är det ju lite kvar på verandan som ska fixas när tid finns:-) Nån gång blir det nog klart i alla fall. Det blir mycket snyggare än innan dessutom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0