En drös med kort...

Här kommer några kort som kommit till på sista tiden....




fars dag kortet till min pappa


fars dag kort från m till sin pappa


ett kort tänkt till en tävling men det kom aldrig iväg...


till kompisarnas pojkbebis


beställning till pojkbebis


kort till min vän e som fyller år idag, Grattis

Livet fortsätter i galna tempot....a är mycket täppt i näsan och snorig så vi får hela tiden ta en dag i taget. Uppe på all stress hade vi 1:a jour på jordgloben idag som vi givetvis blev inkallade till....den fick pappa M ta eftersom det redan saknades personal på mitt jobb...
Nästa vecka ser jag faktiskt inte fram emot, möten eller måsten varje kväll å så en jobbresa för pappa M tors-lör. Städdag på jordgloben på lördag å första advent på söndag. Första advent är ju egentligen mysigt men hur och när ska jag hinna få det mysigt tills dess.....Försöker verkligen välja bort saker som inte är måsten men det är så här galet ändå....Dessutom hela tiden högt tryck och tempo på jobbet med mycket barn med långa dagar, hängiga barn som borde vara hemma och vila och så är vi så gott som alltid en personal kort....pust...
Hur länge orkar man tror ni...???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0