Ytterligare en vecka ....

Ytterligare en vecka har gått.... I måndags stängde jordgloben tidigare och a fick följa med j & s hem. Det var nog kul men det var en tött tjej jag hämtade upp där senare på em. En kollega blev tvungen att gå hem under dagen så jag var tvungen att stanna en timme senare oxå. På kvällen var det föräldramöte på kometen så det var bara att säga hej till varandra i hallen innan vi byttes av.... Tisdag och onsdag kväll var det nog inget särskilt, det var skönt för både jag och a har varit riktigt trötta denna vecka. I torsdags hade jag möte på mitt jobb och jobbade till sju. På min lilla håltimme mellan vanligt jobb och möte klämde jag in ett besök hos optikern. I fredags hade jag lång dag så faster s hämtade a lite tidigare vilket även var fallet på torsdagen. Tack för hjälpen! Väldigt trötta familjen somnade gott på fredagkvällen :-) I lördags fm var det städning som gällde, det har vi ignorerat lite för länge...Efter sovstunden var det dax att dra på kalas hos e som fyllde tre i torsdags. Det var trevligt och alldeles lagom! Idag är det fars dag, grattis alla pappor. Min pappa kunde vi tyvärr inte träffa eftersom mamma är sjuk :-( Pappa m fick i alla fall en vinstchans och en liten bakelse, förra året fick han en överdimensionerad fars dag present så i år fick det bli en lite mindre. Under fm idag har vi haft ett kort besök av farfar, jag har varit på city gross och m har slipat en dörrpost, alltid en början :-) På em tog jag med min syster till Ikea en sväng, lite julgrejor och annat småplock hamnade i kassen.... I år har jag faktiskt kommit igång med julklapparna, jag klickade hem lite grejer under veckan. A's alla fyra kusiner är klara och en av hennes små kompisar oxå! Det är ju fortfarande en del kvar å så fyller både mamma och faster s år under december oxå.... Under helgens tråkiga väder har det dansats en hel del här hemma och a sjunger I Will be popular för full hals :-) Nu är det mycket sjukdomar runt omkring så man får väl vara glad för varje dag man är frisk....usch!! Jaha, ny vecka imorgon igen, nya tag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0