Lördag igen...

Japp, ytterligare en arbetsvecka till handlingarna ..... Måndagen började med en vanlig arbetsdag följd av en brandutbildning på kvällen. Alltid lärorikt med sånt där! På tisdagkvällen var jag med mamma i skogen, det gick ju så där....blev visst lite fel så vi hoppade över en kontroll ....men det blev väl någon motion i alla fall :-) På onsdagen var det pappa Ms tur att vara borta, han hade lite uppgifter på a's förskola att fixa. Han hade med sig J och J till hjälp, tack snälla ni för det. Det har blivit lite extra timmar för mig på jobbet denna vecka då vi haft personal borta och utvecklingssamtal så det har blivit längre dagar för a också. I onsdags när vi kom hem vid fem sa hon, jag är lite tröttig, jag behöver sova en liten stund. Torsdagkväll hade vi tänkt städa men det orkade vi visst inte så det får bli eftermiddagens uppdrag. Förmiddagen idag har ägnats åt handling, city gross och bauhaus... För övrigt inget bokat i helgen !!! SKÖNT ! Även kommande vecka är fullbokad av diverse göromål och måsten ....pust!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0