Riktigt dåligt bloggat ...

Nu har det varit riktigt dåligt med bloggandet på sistone .... Förra veckan rullade på i full fart ... På fredagmorgonen skjutsade jag ut a och mamma till landet. A fick en ledig dag , jag hade stängning och m skulle på weekend till London med jobbet. A och jag stannade hela helgen som bjöd på underbart höstväder. Morfar fyllde år på lördagen så vi grattade honom , även farmor hade födelsedag på lördagen , hon fick ett grattis per telefon. Vi plockade svamp och la nät. Vi fick 15 gös !!! Söndag lunch var a inte alls sugen på mat och kändes varm....vi åkte hem som planerat och a sov en stund i bilen. Väl hemma hade hon nästan 39 graders feber så det var bara att meddela kommande vab vilket inte uppskattades på jobbet .... Vid halv två på natten ramlade pappa m hem från London med en kollega men då var a och jag vakna efter en påfyllning av Alvedon.... Så denna vecka startade med vab mån-ons. A hade feber sön och mån och sov riktigt dåligt på nätterna , kanske var det tänder ...vet inte faktiskt.... Onsdagkvällen drog jag och c till Ikea. Det blev en hel del nödvändiga smågrejer inhandlat och så lite mat i våra magar med. I torsdags blev det jobb och fsk igen. Efter att jag hämtat a blev det en sväng på stan innan vi åkte hem. Fredagen slutade jag tidigt och det blev lite ärenden på vägen hem igen. Jag kände att jag hade en förkylning på g och kände mig helt överkörd på kvällen. Igår kom farmor på besök och på fm åkte jag och m en sväng till Söderköping och beställde ett soffbord, nej vi har fortfarande inget soffbord så det ser lite lustigt ut ....jag hade egentligen hittat ett favorit bord från g.a.d. Men det krävdes visst en del sparande för det såser blir ett billigare så länge :-) kvällen blev lugn med middag hemma med farmor. Idag är det pappa m's födelsedag så idag har det varit paket och tårta igen! Grattis grattis ! Jag har hunnit med en sväng till Kolmården för inhandlande av årskort denna dag då det är halva priset. Vi åkte ihop jag, J och C och vi var inte ensamma precis...men vi hittade en bra kassa och behövde bara köa ca 30 min innan vi drog hem igen. Nu är det en riktigt trött söndagskväll....nya tag för nästa vecka igen ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0