Söndag igen!



Hallåj, nu var det visst söndag igen!!
Den oroliga sömnen på onsdagkvällen visade sig vara en otroligt täppt näsa på lilla a när hon vaknade på torsdagen....Jag hade möte på torsdagkvällen så faster S hämtade a på fsk. Sen fick a och M middag där innan de åkte hem igen. När de kom hem hade a lite feber så hon fick vara hemma på fredagen. Jag hade öppningsturen så jag jobbade fm och M em.
Igår var det dags för städdag på jordgloben så jag åkte dit. Efter det var jag mest trött...vi passade på att äta god hämtmat från Indra innan vi tog en tidig kväll.
Idag har vi inget särskilt för oss, det vanliga fixet bara....tänkte grilla ikväll...a är fortfarande jättetäppt men inget snor kommer ut...hon har inte haft någon mer feber sen så om inget annat händer blir det jobb och fsk imorgon igen...
Fullspäckad vecka väntar, föräldramöte för mig och italienresa för M...

Min mormor har fyllt år , här kommer kortet som landade i hennes brevlåda...



Vi hörs...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0