En stor dag för min lilla tjej !

Igår var det en stor dag för vår lilla tjej. Hon flyttade då från kometens avdelning till solens avdelning! Efter ett avslutningskalas packades alla grejer och de bar över de till den nya platsen inne på solen! Så nu går hon med de stora barnen! När jag hämtade henne strax efter två igår var det dax för nästa stora händelse ! Första gången på simskolan! Det var jätte kul , a skrattade hela tiden! Hon fick "simma" utan puffarna! Jag var med i poolen hela tiden så klart. 
Veckan har gått fort, pappa m var borta tis till ons. Annars har vi mest tagit det lugnt efter jobb och fsk, a är trött när jag hämtar henne så det räcker med att åka hem och ta det lugnt ! 
Hoppas på bra väder imorgon då kanske det kan bli en liten utflykt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0