En vecka till...

Förra veckan fick jag ju faktiskt ihop en hel arbetsvecka, utan vab så det var väl dags igen nu....
När jag hämtade a på fsk på tisdagen hörde jag att hon var täppt i näsan och lite hes...Natten blev inget bra, vaken och ledsen för allt snor, så vi har varit hemma resten av veckan och nu är det en liten kråka som sitter här bredvid mig och kraxar....fortfarande lika snorig.
I natt när vi var vakna igen pga av massa hosta hördes en kattuggla här utanför, mysigt. Jag kunde inte låta bli att smyga upp och öppna fönstret lite så att jag kunde höra den lite bättre....

Förra helgen var farmor och farfar här på en snabbvisit, det var trevligt. Annars har vi kommit in en riktigt dålig vardagsrytm och det känns som att helgerna blir stressiga för att vi måste hinna med att städa och handla och fixa allt och om möjligt hinna med att göra något kul på helgen oxå....

I söndags var vi i alla fall på kalas en sväng på em hos kusinerna E och S som blir 9 och 5 år nu i februari.
Under helgen inhandlades även en ny dammsugare, hoppas den är bättre en den förra som varit dålig ända från början.... 
 
Den här veckan har varit utan resa för pappa M men nästa vecka är det igång igen...För att väga upp det hela har jag haft två kvällsmöten på jobbet :-)







lite fnissiga bilder från förra helgennär vi tillfälligtvis befann oss i ett friskt tillstånd....
Hon har inte massor med skador, det är bara väldigt kul med plåster just nu:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0