Veckan som snart är slut...

Idag är det lördag och en hel vecka till på min semester har snart gått....
Den här veckan kom sommaren och värmen i alla fall!
I måndags em åkte pappa M till Österrike och jobbade, tog emot att åka mitt i semestern...
a och jag var bjudna till S & J på kvällsmat så vi åkte dit och fick god mat och lekte en stund innan vi åkte hem och sov. Tack för maten!
I tisdags fm åkte vi hem till C och e och barnen lekte både inne och ute och C och jag hann prata lite i alla fall :-) Vi lunchade ihop och sen drog vi oss hemåt för en stunds paus. På kvällen var vi bjudna till L och N på grillat. Jag hade med pannkakor till a men jag fick god mat och trevligt sällskap, det var så himla längesen vi sågs! Vi åkte hem på kvällen och det blev sent i säng för liten a som nog hade gått över trötthetsgränsen och var pigg som en mört i bilen på vägen hem.
I onsdags åkte a och jag ut till landet och vattnade eftersom mormor och morfar var på oringen. Äntligen sommar och varmt! Vi lekte med a's kompis s på stranden, hennes mormor och morfar har oxå stuga i Djupdalen.
 
 
På vägen hem stannade vi på Anderssons saluhall och köpte kött och sen var det kö så det blev världens längsta hemresa men det gick bra.
När a och jag hade lagt oss sent på kvällen kom pappa M hem igen. Den här reseomgången har a och jag haft en hel del för oss och blivit bjudna på mat av trevliga vänner både här och där .-) Det uppskattas!
 
Eftersom vädret var så bra åkte vi ut till landet på torsdagmorgonen igen fast alla tre den här gången.
Mera lek på stranden!
På em åkte vi hem igen och på kvällen kom A & K och hundarna till oss och grillade! Kul och trevligt, längesen vi träffade även dem! Det blev sent i säng för a igen och för oss oxå!
 
Fredag fm blev lite trädgårdsfix och den kom S & J och m's faster och farbror på besök. De stannade på mat över kvällen men jag drog strax efter fem mot konsert!!
Först träffades vi en stund hemma hos min syster och sen gick vi ner till Holmentorget där Kent spelade. Så bra konsert och vilken tur med vädret, en riktigt skön sommar kväll!
Vi trängde oss fram till riktigt bra platser där vi såg bra utan behöva stå som packade sillar!
Ni får hålla tillgodo med suddiga mobilbilder...
 
 
 
Världens snällaste S kom och skjutsade hem mig så jag slapp ta mig hem ensam i natten! Tack snälla!
Det var superkul att gå på konsert igen, det var längesen och det var längesen jag såg Kent sist!
Å så har jag ju en konsert till att se fram emot i slutet av sommaren....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0