Midsommarveckan

Det blev bara en arbetsdag till tills det blev paus för en veckas semester och inte tre som planerat... a vaknade på torsdagsmorgonen och kräktes så det blev vab tors-fre :-( Helgen blev oxå hemma och lugn för att pigga på oss allihop, jag som drogs med min öroninflammation oxå....
I måndags packade jag och a oss iväg till mormor och morfar på landet och m packade sig iväg till Österrike. a och jag hade lugna sköna dagar på landet. Jag började med projekt lekstuga som har behövts fixas länge, två dagar med skrapning och slipning och vila däremellan så klart :-) Många små smultronpromenader blev det, det gillades starkt av a ....
 
 
 
 
Plocka smultron på strå, somrigare än så blir det väl inte .-)
Vi hade bra väder oxå så det kändes lite som sommar äntligen!
I onsdags åkte vi hem och pappa M ramlade hem framåt kvällen. På torsdagen blev det lite fix inför midsommarafton, vi fixade sill och skagentårta och handlade det sista. På em åkte vi tillbaka till landet fast denna gång alla tre för att fira midsommar !!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0