Besiktning...

Idag var det dax för en tur till BVC för en något försenad 2,5 års kontroll....a var ju sjuk när vi var kallade från början . Liten har i alla fall vuxit, 93 cm lång och 14,2 kg tung! Hon följer sin kurva perfekt och ligger en liten "plupp" över medel både på längd och vikt. Denna kontroll var ju tänkt som en språk kontroll oxå men liten a hade ingen vidare lust att prata med tjejen som hon aldrig träffat tidigare ....;) efter en stund släppte det lite så hon fick en del svar på sina frågor i alla fall .... Vi är välkomna tillbaka när hon är 4 år så jag antar att de tyckte hon verkade normal trots allt ;)
Jag har varit på teckenspråkskurs mån och tis fm så jag känner mig helt korvstoppad ... Kul men mycket att lära! Så nu blir det kudden !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0