En sjuklig vecka

I söndags jobbade jag som sagt, öppet hus. Det är alltid kul tycker jag även om vi önskat lite fler besökare än de som kom denna gång....
a var ju fortfarande förkyld men vi tänkte att det skulle nog funka att gå till jobb och fsk på måndagen....men efter ca tre timmar på fsk/jobb ringde de och sa att a hade feber igen.....:-( Så tre timmar på fsk var vad vi fick ihop denna vecka :-( Pappa M fick hämta hem henne och när jag kom var det en riktigt hänging tjej här hemma med massa feber....ingen rolig natt blev det med över 40 graders feber....Så vi har varit hemma hela veckan....Jag hade öppning på fredagen så då jobbade jag mina timmar och hann ändå hem till innan kl 13 så pappa M kunde jobba en halv dag.
a är fortfarande snorig men idag känns hon i alla fall lite piggare så vi gör väl ett försök imorgon igen...

Den här helgen blev en helg utan vila för min del i alla fall....Besök av farmor och farfar, S och J på lördagen. Det är ju trevligt men det blir intevsivt så vi var trötta alla tre på kvällen, det blev lite mello och godnatt....Jag fick fina födelsedagspresenter i förskott, TACK TACK!
Idag var det städdag på a's fsk, denna gång var i alla fall uppslutningen god så det blev riktigt rent och snyggt! Det känns ju bra i alla fall men ingen vilodag precis....känner mig ganska trött och mör nu.

Ja, vi får väl se vad nästa vecka bjuder på, skulle vara skönt att få vara friska en stund.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0