Trött ....

Trött verkar vara mitt normal läge nuförtiden ..... Har verkligen varit trött hela det här året (som tur är har det bara gått tre månader ) När a väl har somnat på kvällarna orkar jag inte ta tag i någonting ....Läget på jobbet har ju hela tiden varit ganska tuff detta år, många barn, inte så friska barn och så gott som alltid en personal kort....det påverkar ju givetvis energin men det börjar kännas ganska trist nu... Januari och februari var extra tuffa eftersom jag var väldigtmycket ensam med a då pappa m hade många jobbresor.
Veckan som vi strax lämnar bakom oss har vi i alla fall varit på jobb och fsk allihop hela veckan! Jag hade ett kvällsmöte och en kvällskurs och m ett kvällsmöte ....så blev det inte så många kvällar kvar...
I helgen har vi haft besök av o , alltid lika trevligt! Natten mellan lör och sön bjöd inte mycket sömn av diverse olika anledningar så ikväll är jag extra extra trött och planerad handling orkades helt enkelt inte med! Idag fick bli en slö dag med en hel del tid i trädgården, nu har jag mig klippt bort allt visset som går att ta bort denna tid på året . Till påsk ska jag nog köpa penseer till trappan i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0